Tuesday, August 3, 2010

Glamourous Fire Love

Hahaha, I had to do the title. I am so lame when it comes to titles.

So I washed my hair this morning and did what my hair stylist told me to do with my bangs... holy fringe, Batman! My hair puffed up like an angry puffer fish. For real. My bangs are huge.

As another side note, I'll be going on vacation in a few weeks (about 2) so I won't be posting here. The lovely MusicalHouses from Of Faces and Fingers will be guest posting while I'm gone, and I'll try and schedule a few posts ahead of time so that no one cries or anything. I'm sorry! I've got a boyfriend moving over here for me to spend loads of time with! :-x
The point of this was for you guys to follow me on Twitter: http://twitter.com/CydonianMU as I'll be posting vacation pics, etc. (and probably some exciting news :3) I do have it set to private so you'll have to request to follow me -- I was getting too many creepers. Anyway... I love chatting with people on there so check me out :)

I got my Firespot eyeshadow in the mail yesterday and was inspired to try something coral and pretty-ish. I don't know what exactly the inspiration was, but it came out like this:
































































On eyes: Urban Decay Free Love, Mac Firespot, Mac GlamourCheck!, Mac Going Bananas, Almay purple liner, Maybelline Lash Stiletto Mascara
Cheeks: Mac MSF Gold Depost
Lips: Mac Sandy B lipstick with Fyrinnae Romantique lip lustre over top

Meh... Free Love looks crappy on me. Never shows up right.

11 comments:

  1. Love the look and I'm really excited for you and Rob! I hope it all goes well x

    ReplyDelete
  2. Thanks, doll x
    So excited for you to get your stuff! :)

    ReplyDelete
  3. SO pretty! I really like it a lot!! Have fun on your vacay!

    ReplyDelete
  4. Your hair looks Fab ! HAve a blast on holidays ...

    Caro xxx

    ReplyDelete
  5. Pretty make up and you look gorgeous, those bangs really suit you!! x

    ReplyDelete
  6. @Jackee and MUA: Thanks :) It's been a long time coming, been waiting to move my bf here since October and he'll be here next week!
    @Jonna: Thanks dear! I just gotta figure out how to photograph them, they don't do so well lol!

    ReplyDelete
  7. I am really lovin that hair color..I wish I could wear it...my hair is black..I can't do much with that! Have a great vacation..it sounds exciting and I love the color combo in ur look..I may just steal it!!

    http://icosmeticrn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. i need to run to mac and get some new shadows lol love your looks on your blog

    ReplyDelete
  9. You look beautiful! I love that navyish liner :)

    ReplyDelete
  10. Ever wanted to get free Facebook Likes?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    ReplyDelete